.

אתר זה משתמש בקוקיז וטכנולוגיות דומות למטרות ניטור, תחזוקה, שיפור האתר וכן התאמת התכנים והפרסום, בהתאם ל מדיניות הפרטיות

"עשיתי מיליון תוכניות תזונה
ובכולן הייתי מורעבת ובלי חיים"

אם תפריטים נוקשים והגבלות היו עובדים לטווח ארוך,
כבר מזמן היית שם:

הדרך שבה מעל 400 נשים עסוקות למדו לשחרר את ההתעסקות באוכל,
ולהפסיק לפחד שהסופ"ש או החופשה יחרבו להן את כל התוצאות

כי אם זה לא עובד עם החיים עצמם- זה פשוט לא יחזיק

את מתלבשת בבוקר ושום דבר לא יושב טוב.
את לא חושבת מה בא לך ללבוש,
אלא מה יסתיר הכי טוב,
הכפתור בג'ינס מציק
ולא בא לך כבר לצאת לשום מקום.
את יודעת שיש לך מסעדה בערב והמוח כבר מתחיל לחשוב על הקלוריות
ואיך תקזזי אותן למחרת. 

אז את מחליטה שאת רוצה שינוי,
להרגיש סוף סוף בנוח בגוף ובבגדים,
לחוות שקט סביב האוכל ולהוציא את הקולות האלו מהראש,
את נרשמת לאיזו תוכנית ליווי שמבטיחה לך
ש"אפשר לאכול הכל"

 

אבל בפועל?

את מגלה שהלחם "המותר" הוא בכלל לחם פשתן,
השוקולד בכלל מריר,
ואז גם מגיעים החגים, החופשות, היציאות עם חברות..
ופתאום את מרגישה שאת חייבת לבחור-
להיצמד לתפריט או להנות מהחיים.

אז את יושבת עם האוכל מהבית-
אלא אם זה "יום צ'יט" אחרי שעה על ההליכון,
או אומרת לעצמך "יאללה, פעם ב..." 
ואז עוד פעמיים, שלוש כאלו
ואת מוצאת את עצמך יוצאת מהתוכנית לגמרי.
פלוס רגשות אשם ותסכול.

אז למה זה לא עובד לך? כי זה תמיד אותו תפריט גנרי, קיצוני ומנותק מאורח החיים שלך.
רוב הדיאטות עובדות רק כל עוד את בבית, עם שליטה מוחלטת על כל ביס, כשאת מתאימה את עצמך אליה.
אבל החיים?
מלאים בארוחות משפחתיות, מסעדות, חופשות וחגים.
כי מה קורה אם..
🍕 את מוזמנת לשתי מסעדות ביום?
✈️טסה לחופשת הכל כלול?

🥂או שיש הרמת כוסית בעבודה?
ומה אם אין לך אפשרות להביא קופסאות אוכל ?
או שאת אמא שרוצה לאכול עם כל המשפחה
ולא להתעסק בבישולים "מיוחדים" רק לעצמך?

 אם התהליך שלך לא בנוי להתמודד עם זה-
הוא לא ישרוד יותר מכמה שבועות.

לרובנו אין אקסטרא שעות ביממה להכין מנות דיאטטיות מיוחדות לתפריט סופר ספציפי,
יש לנו חיים שלמים לנהל מלבד הארוחות - עבודה, לימודים, חיי חברה, ילדים, זוגיות וכן-
אנחנו רוצות לרדת במשקל, אבל לא במחיר של לוותר על החיים עצמם.

ואיך אני יודעת את זה?
כי הייתי בדיוק שם.

הייתי בטוחה שבשביל לאכול פיצה
או סתם לצאת לאכול בחוץ עם חברות-

אני חייבת לרוץ באותו יום שעה על ההליכון

כדי "לשרוף כמה שיותר קלוריות"

ניסיתי להימנע כמה שיותר משוקולד

ובמקום זה אכלתי רק חטיפי אנרגיה והזמנתי סלט במסעדה
(למרות שבינינו? אני לא כזה אוהבת ירקות…)

והייתי תמיד מסיימת את הארוחה עם "פיצוץ בבטן"

עד שלמדתי-שזה לא חייב להיות ככה.

אני יכולה לאכול בחוץ עם כולם,

לשלב פיצה ושוקולד באופן יומי,

לא להתאמן שעות על גבי שעות בחדר כושר

ועדיין לרדת ולשמור על המשקל!
וזה גם מה שעשיתי אחרי הלידה של הבת שלי, שאיפשר לי לרדת במשקל בצורה שפויה, בלי להרעיב את עצמי, ובלי לוותר על מסעדות, חופשות ועל לאכול ביחד איתה

וכאן נכנסת תוכנית הליווי שלי,

התחנה האחרונה שלך בעולם הדיאטות

בואי נודה באמת-
את כבר מזמן יודעת "מה צריך"  וכמה לאכול.

עברת עשרות תוכניות, קיבלת מאות תפריטים,
ספרת קלוריות וניסית להוריד פחמימות.
אבל אם כל הידע הזה היה מספיק,
כנראה שלא היית כאן עכשיו.

וזו בדיוק הסיבה שבניתי את LivEAT- 
תוכנית ליווי תזונתי פרימיום,
שכבר עזרה למעל 400 נשים לרדת במשקל בדרך אחרת לגמרי-
להבין למה את אוכלת ולא רק מה וכמה את אוכלת.

אני לא הדיאטנית שתדחוף לך רשימת קניות ליד ותגיד לך בדיוק מה את חייבת לאכול.
אני לא הולכת להגיד לך לספור קלוריות, לשקול כל ביס או להיפרד לשלום מהמאכלים שאת אוהבת.

יותר מזה-
אני אעודד אותך להשאיר את הכוס יין בדייט עם הבן זוג,
לאכול מהעוגה ביום ההולדת של הילדים,
ולהנות מהקינוח בארוחת שישי.

למה?
כי אם את לא יכולה לרדת במשקל תוך כדי שאת חיה את החיים האמיתיים שלך –
זה פשוט לעולם לא יחזיק מעמד.

ב-LivEAT אני מלמדת אותך דרך פשוטה וברורה: 

איך לאכול את מה שאת אוהבת- 
ועדיין לראות ירידה 

איך לעבור חגים, חופשות ומסעדות-
בלי לרגיש שהרסת הכל

איך לבנות תהליך סביב החיים שלך-
ולא להפך

איך להפסיק לתת לאוכל לשלוט על החיים שלך

זו ההזדמנות שלך להפסיק להילחם באוכל ולהתחיל לחיות.
בלי חוקים מגבילים, בלי "אסור" ומותר,
ועם הכלים שיבטיחו
שזו באמת תהיה התחנה האחרונה שלך.

איך זה הולך לעבוד?

במקום לנחש, נבין בדיוק מה עשית עד היום,
מה עבד לך, מה לא
ומה גרם לך להתייאש- כדי שהפעם זה יהיה אחרת לגמרי

נבין יחד איפה התהליך שלך נתקע-
האם אלו הנשנושים בערב? הרעב המוגבר בשעות מסוימות?
או אולי חוסר דיוק במה שנכנס לצלחת?
ננטרל את האתגרים האלו כדי שהדרך תהיה חלקה.

נתאים את התוכנית לאורח החיים שלך-
בין אם את אמא בבית, בעבודה, סטודנטית
או יוצאת הרבה למסעדות וחופשות
בלי אסור ומותר, פשוט אוכל שאת אוהבת שמשתלב בחיים שלך

נבין ביחד לא רק מה את אוכלת, אלא למה את אוכלת-
החשק המוגבר למתוק- מתוך הרגל? אכילה רגשית?
נלמד איך לנהל את הסיטואציות האלו גם בלי תפריט צמוד

בכל פגישה אנחנו בודקות מה עבד ומה פחות.
אנחנו משנות, מגוונות, פותרות קשיים שצצים בדרך,
ומקבלות כלים להתנהלות בכל סיטואציה-
אכילה בחוץ, חופשה , חגים
כדי לוודא שאת תמיד בהתקדמות

LivEAT שונה מכל מה שניסית היום

והנה 6 נקודות שמוכיחות את זה:

אפס הימנעות ממזון

ברגע שאומרים לך "אסור", זה הדבר היחיד שבא לך לאכול.
בLivEAT שום מזון לא יוצא מהתפריט.
אנחנו לומדות איך לשלב הכל-
גם פיצה, גם שוקולד וגם יציאות למסעדות-
כחלק מאורח חיים בריא וירידה במשקל

כי תפריט זה פשוט לא מספיק

תפריט "מותאם אישית" נשמע טוב על הנייר, אבל מה קורה ברגע שיש אכילה רגשית
או יציאה מהשגרה?

בואי נודה באמת-
גם אם התפריט הכי מפנק בעולם,
ברגעים האלו אפשר לנקות איתו שולחנות..
לכן את לא מקבלת רק דף עם אוכל,
אלא כלים פרקטיים להתמודדות עם אכילה רגשית ויציאות מהשגרה, כדי שלא תישברי כשהחיים קורים.

אין "צ'יט מיל" או "מנה מותרת"

המושגים האלו יוצרים מערכת יחסים בעייתית עם אוכל,
כי את מי אנחנו מרמות?
רוב התוכניות יגידו לך "תאכלי בחוץ פעם בשבוע" או "אל תאכלי בחוץ בכלל".

LivEAT מתמקד בדיוק בדבר אחד:
ללמד אותך איך לנהל את האירועים, המסעדות והחופשות.
ברגע שיש לך את הידע איך להתנהל בחוץ-
זו הדרך היחידה שבה זה יחזיק מעמד לאורך זמן

את לא צריכה "לדווח" על כל ביס

אני לא מאמינה בשליחת תמונות של כל צלחת או צילומי תפריטים מהמסעדה כדי לקבל "אישור".

המטרה שלי היא לא לנהל אותך,
אלא לתת לך את הכלים והביטחון
לקבל החלטות נכונות בעצמך,
בשקט ובחופש מלא

המשקל הוא לא המדד היחיד

רוב התוכניות מקדשות את המספר שעל המאזניים.
בLivEAT המשקל הוא רק כלי אחד מיני רבים.
אנחנו מסתכלות על הרכב הגוף, על איך הבגדים יושבים ובעיקר- על איך את מרגישה עם עצמך.

Walk The Talk

כל מה שאני מלמדת אותך בתוכנית זה אותם דברים שאני ומעל 400 הנשים שלוו אצלי עושות בעצמנו ושמאפשרים ירידה ושמירה על המשקל

ליווי שבונה עצמאות

בסוף התהליך, המטרה היא שלא תצטרכי אותי יותר.
את יוצאת עם ארגז כלים שמאפשר לך לדעת בדיוק מה נכון לגוף שלך, איך לשבוע ואיך לשמור על התוצאות בחופשות ובאירועים-
לגמרי לבד, בלי להיות תלויה בתפריט-
כי מי רוצה להתחיל תוכנית חדשה כל שבוע?

מה את יכולה לצפות שיקרה אחרי התהליך?

✔️את כבר לא  ה"חייזרית" הזו כשכולם מזמינים אוכל טעים במסעדה ואת עם הסלט והזירו בצד


✔️אין לך את התחושת רעב המתסכלת שתמיד יש לך בכל תוכנית שעשית ואת לא מחפשת לנשנש כל היום


✔️שוקולד, פיצה והמבורגר הם כבר לא מאכלים אסורים בשבילך והם חלק מהתזונה היומיומית שלך


✔️יש לך שקט בראש ואת לא מענישה את עצמך על כל ביס או על כל מסעדה


✔️קניית בגדים זו כבר לא חוויה טראומתית, הבגדים יושבים טוב ובנוח

קצת ממה שמספרות המטופלות
שעברו את התהליך בקליניקה:

הלו"ז שלך צפוף , אני יודעת.
לכן, כל מה שצריך לעשות זה להשאיר שם ונייד פה למטה.
אני אצור איתך קשר לשיחה קצרה ללא עלות,
נשמע איפה את מרגישה שקשה לך כרגע,
ונבדוק יחד אם ואיך התוכנית הזו יכולה להתאים לחיים שלך.

זו באמת שיחה שיכולה לשנות לך את כל החיים!

תנסי. מקסימום תצליחי ;)

התוכנית מתאימה לך אם:

נמאס לך מדיאטות גנריות- את מבינה שדף גנרי שתלוי על המקרר לא באמת מחזיק מעמד בחיים האמיתיים, ואת מחפשת תוכנית שמתאימה לחיים שלך

נמאס לך להיות זאת שיושבת במסעדה עם הסלט והזירו- בזמן שכולם מסביב נהנים, את מרגישה בעונש ומתעסקת בחישובים

את רוצה להפסיק "להתחיל ביום ראשון"- אם נמאס לך מהמעגל של צמצום קיצוני במהלך השבוע והתפרקות בסופ"ש, ואת מחפשת את האיזון שפשוט עובד

את מחפשת תוצאה לטווח ארוך- לא "בוסט" לפני אירוע, אלא שינוי אמיתי שיאפשר לך לשמור על הגוף שאת אוהבת-
גם עוד שנה מהיום

את רוצה להחזיר לעצמך את השליטה- אם את מרגישה שהאוכל מנהל אותך (במיוחד בערבים או ברגעי לחץ) ואת רוצה כלים פרקטיים לפיצוח האכילה הרגשית

את מרגישה תקועה בלופ בלתי נגמר של דיאטות, ירידה במשקל, "נפילה" וחזרה לתחילת הלופ

התוכנית פחות תתאים לך אם:

את מחפשת פתרון מהיר או תוצאות תוך שבועיים

את מחפשת מישהו ש"יחזיק" אותך קצר ויהיה שוטר שרק יגיד לך מה לאכול בלי לשנות את הגישה

את מחפשת תפריטים נוקשים- אם את מחפשת מישהי שתגיד לך בדיוק כמה גרם מלפפון לאכול בשעה 16:00- זו לא הכתובת

את לא מוכנה לשנות את הגישה- את מתעקשת להמשיך להישקל כל בוקר ולהתבאס מכל גרם (למרות שהג'ינס נופל ממך)

שאלות שאולי עולות לך

ואם עוד לא הכרנו..

נעים להכיר, אני מאי

דיאטנית קלינית וספורט, ומלווה מאות נשים בתהליכי ירידה במשקל שפויים

ובריאים – בלי הגבלות קשוחות, בלי ויתורים, ובלי תחושת כישלון בכל פעם שמגיע

אירוע, חופשה או יציאה למסעדה.

עד לפני 10 שנים גם אני הייתי שם.

הייתי בטוחה שבמסעדה אני חייבת להזמין חזה עוף וסלט,

שאם אני רוצה שוקולד, עדיף שאלך על חטיף אנרגיה,

ושאם בא לי פיצה – עדיף שאעשה קודם ריצה על ההליכון כדי "לפצות" על זה.

האמנתי שזו הדרך היחידה לרדת במשקל ולהיראות כמו שאני רוצה, אבל בפנים-

תמיד הרגשתי שזה לא הגיוני.

רציתי למצוא דרך שבה אפשר לאכול מהכל, ליהנות מהאוכל, להרגיש חופשיה-

ועדיין לראות תוצאות.

כשהתחלתי ללמוד תזונה, הבנתי שזה באמת אפשרי.

מאז, בקליניקה שלי אני מלמדת נשים איך לרדת במשקל ולהתמיד בזה –

בלי להרגיש שהן חיות בדיאטה.

אני חיה בדיוק כמוהן – גם כאמא, גם כבעלת עסק,

וגם כאישה שנהנית מאוכל טוב, יציאות, מסעדות וחופשות

בלי לוותר על מה שאני אוהבת.

תנאי שימוש | מדיניות פרטיות

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.